آنیتا جوونمآنیتا جوونم، تا این لحظه: 11 سال و 5 روز سن داره

آنیتا دختر گل مامان و بابایی

بيست و سوم فروردين ٩٣

1393/1/23 14:28
نویسنده : مامان آنیتا
204 بازدید
اشتراک گذاری
خداياشكرررت يازدهمين ماهگرد دختر نازززززم مبارك . هورررررا دخترم خانومي شده براخودش ماه ايندم تولد يكسالگيشههههه خداجون شكرت . عزيزدلم شيطوني شدي يراخودت دندون پايينت دراومده ي دندونم بالا ميخواد نيش بزنههه . فدات بشم ك زود ب حرف اومدي و چن كلمه رو واضح ميگي با درك معنيشم مثلا ب عمه جون ميگي عمه هرچند همهرو عمه صداميزني ولي ميدوني ك فقط ي عمه داري. بابا ، مامان، بده، بگير، بيا، ابه، ني ني، ناي ناي، دردر، اول، جيگر، نيس . اينارو فعلا ياد داري و ميگي قربونت بشمممم كاملا واميستي و درحال تلاش براراه رفتني. ي مدل رقص ديگم ياد گرفتي واميستي و با اهنگ ماشالا ماشالا تندتند دستاتو ي مدلي تكون ميدي . اي جووونم فدات شم. ماماني اسباب كشي داريم. قرار ب تمديد بود ولي يكي از واحداي آپارتمان قبليمون خالي بودن و ازاونجايي ك دلم منم اونجا بود قسمت ما شد و ي طبقه اومديم پايين تر شديمطبقه دوووم . دوروزه دارم جمو كور ميكنم . الانم خاله زهرا اينجاس ك خداخيرش بده اومده نگهت ميداره تا من ب كارام برسم. منتظرم ماماني هم بياد بريم اون خونه رو تمييز كنيم ك خدابخواد فردا وسيله ببريم. امروز تارفتم ي جعبه رو ببندم شماگل دختر دستت ب مبل بود وخوردي زمين و كنار چشمت و ابروت قرمز شدهههه خيلي خطري شدي تمام هواسم بايد ب شما گل دختر باشه ك خدايي نكرده اتفاقي نيفته. دوست دارم عشقمممممم ب خدا ميسپارمت. من برم ب بقيه كارام برسممممم جيگر طلاي مامان.
پسندها (1)

نظرات (0)