آنیتا جوونمآنیتا جوونم، تا این لحظه: 11 سال و 9 روز سن داره

آنیتا دختر گل مامان و بابایی

دهم ارديبهشت

1393/2/11 21:54
نویسنده : مامان آنیتا
193 بازدید
اشتراک گذاری

خداجونم شكرت. دخترگلم خانومي شده و روز ب روز ب شيطنتهاش اضافه ميشه اينقد درگيرت شدم ك فرصت نميكنم بيام نت و ب اينجا سر بزنم. نازگل مامان هنوز همون ي دونه دندونت فقط هست كوتاه هم مونده  از ديروز  علايم دندونات بيشتر شدن پات سوخته و ... و من كماكان منتظر ديدن مرواريداي خوشگل ديگت هستم. عزيز دلم امروز ساعت چهارصبح بيدار شدي و منم پا ب پات بيدار بودم . كلا اخرين تايمي ك بيدار ميشي هفت و نيم صبحه . خدارو شكر شبهام بين هشت و نيم تا نه لالا ميكني. كلي در طي روز با اسباب بازيات بازي ميكني  ولي بيشتر تو اشپزخونه چرخ ميزني . چن وقته ك خيلي ب جاكفشي علاقه پيدا كردي و ي سره همونجا نشستي و با درش بازي ميكنيچن بارم دستت لاش مونده. البته ججيغ جيغو نيستي فقط زمزمه ميكني ك من متوجه ميشم گير كردي قربونت بشم. خيلي كلمات و ياد گرفتي و ميگي مقل مامان بابا ددر ني ني. ناي ناي. آبٍجي ك ب مامانم ميگي. آدي همون شادي خودمونه آپو همون هاپو   پ سي همون گربه باي باي. كي. كيه. اي چيه. عمه ني. عمه. پّ همون توپ . اينا يادم بود نوشتم . قربونت بشم كلي منو بابا رو ميزني خخخخ دستتم خيلي سنگينه و درد داره منو نيشگون ميكني  از ديروز سعي ميكني ب تنهايي راه بري ديروز دو قدم تنهايي برداشتي امروزم چند قدم تونستي راه بري فداي اون پاهاي نازت شم. امشب شب ارزوهاست از خداميخوام ب هركي ني ني ميخواد ي بچه سالم و ناناز بده واقعا بهترين و ناب ترين حسي و تجربس ك داشتم اينقد برام عزيزي گلم ك از همه كارام ميزنم تا كنارت باشم. دوست دارم گل دخترمممم از خدا يخوام هميشه كنارت باشه و بهترين و صحيحترين راه و هميشه در مسير زندگي بت نشون بده و يادت باشه دنيا ارزش فك كردن و نداره هميشه بخند و شاد باش . من تو رو بدنيا نياوردم كك بخواي ي روزي غصه بخوري و ناراحت باشي اصلا اااا بدنيااوردمت تا اين همه نعمت و زيبايي ك خداي مهربون داده رو ببيني. يادت باشه همه چيز رو حساب كتابه و هيچي اتفاقي نيست . و هميشه تسليم تقديرت باش ولي شاد باش. عشقمممممممي بخدا از بودن كنارت لذت ميبرم . 

پسندها (1)

نظرات (0)