آنیتا جوونمآنیتا جوونم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

آنیتا دختر گل مامان و بابایی

سیزدهم دیماه 1394

1394/10/13 10:30
نویسنده : مامان آنیتا
467 بازدید
اشتراک گذاری

خدایااا شکررت.دختدگلم اینقدددددر وقتمو پر کردی ک اصلا یادم نمیاد وبلاگی هم هس ک بیم برات از هودت و کارات و شیطونات بنویسم واسه هنین ی دفتر درست کردم برات کلماتی و ک از اول تلفظشون یطور دیگه میگفتی و برات ثبت کردم.دختر دو سا و هفت ماهه ی من بزرگ و خیلییی شیطون شدی خیلییی .کاملا حرف میزنی و خیلی هم گوشای تیزی داری و هرچی هم یواش صحبت کنیم مای میذاری کف دستمون.قربونت بشم الانم داری فیلمهایی خودتو ک از کوچیک بودی گرفتمو نگاه میکنی خیلی برات جالبه ک از اون زمان فیلم ببینی یا برات از اون وقتا تعریف کنم.درحال حاضر هم قصد جابجایی داریم و خونمون بوی عید میده پرده ها رو باز کردم وشستم لوازم همه برق میزنن و منتظر کارتن میگردم خلاصه تو این اوضاع احوال کلی لذت میبری از این  ک من جمع میکنم و شما گل دختر میریزی بیرون و انگار ن انگار جم کرده بودم.کیان هم ماشالا بزرگ شده پسر گل و دوست داشتنیه من.کتملا راه میره ولی هنوز کلمه میگه .اینو بگم ک اصلا با کان نمیسازی و تا جایی ک جا داره بچه رو میزنی با هلش میدی .اوایل اکن خیلی شیطون بود ولی الان ب گردپای شمام نمیرسهاللن اوندی شکلات و بابا رو بخوری میگی نفصش مال من نفصش مال بابا.خخخخ.قربونت بشم من.واقعا ازاین ک دارمت احساس فوق العاده خوبیه .قول میدم زکد بامو برات بنویسم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نويسنده : مامان كژال
13 دی 94 10:43
سلام آنیتا جون ، دوست خوب هم وبلاگیم من ژینو هستم من تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم ممنون می شم که با یک اس ام اس یک رای به من بدی فقط کافیه کد 10 را به شماره 1000891010 اس ام اس کنید .