آنیتا جوونمآنیتا جوونم، تا این لحظه: 11 سال و 9 روز سن داره

آنیتا دختر گل مامان و بابایی

پانزدهم آذر92

1392/9/15 22:46
نویسنده : مامان آنیتا
115 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عشق مامان .گل دخترم چطورههههه؟ عزیزم شرمندتم نشده این چند وقت بیام برات بنویسم . راستش اصلا رو مود نوشتن نبودم عزیز مامان. ی هفته ای ک بابانبود ازبک بود و کلا دپرس شده بودم الانم خیلی رو فرم نیستم مامانی ولی خودمو مقید کردم ک برات چند خطی ب یادگاری بذارم.عزیزدلم چند وقته حدود ده روزی هست ک کاملا میشینی و تعادل داری هنوز دندون درنیاوردی چهاردست و پام نمیری ولی یاد گرفتی بلند میشی وامیستی.خیلی حرف میزنی و کلمات دد دادا بابا اگا ماما آدا و خیلی چیزا دیگه رو میگی من فدای اون خنده ها و ذوق زدنات بشممممم.عزیزدلم ی خبر خوش برات دارممممم خاله جوووووون ی فرشته ی ناز و اسمونی تو شمکش دارههههه ببین چ خاله خوبی داری برا آنیتاجونش ی دخترخاله یا پسرخاله داره میاره ک گل دخترمن تنها نباشه و ی همبازی داشته باشهههههه خداجون شکرت ک خاله شدممممم خیلی حس خوبیههههه خیلی برام عزیزههههه نمیدونین واقعا هنوز ندیدمش جونمو حاضرم برا بچه خواهرم بدممممممم خیلی نگرانشم خیلی زیادددد. احساس قشنگ و زیباییه خدا قسمت همه کنهههه . خیلی خواهرخوبهههه خیلی زیاددددد . خیلی دلم برا خواهرم تنگ میشه از خدامیخوام کمکم کنه بتونم حق خواهری و ادا کنم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دنیای آموزش در دخملی شکلک
15 آذر 92 23:45
سلام عزیزم دخملی شکلکـــــ یه کلبه کوچیکه پر از شکلک های متنوع متناسب با موضوع نی نی و مامان و دنیای اطرافشون و آموزش های رایگان و جالب برای مامانای وبلاگ نویس مهربون... من خیلی خوشحال میشم در خاطرات روزانه شما سهیم باشم... حتما به ما سر بزنید.......از حضورتون بینهایت خوشحال میشیم